Kovács Krisztina a Hewlett-Packard Magyarország Kft. HR igazgató elfogadta felkérésünket
Kovács Krisztina 1994 óta dolgozik a Hewlett-Packard magyarországi leányvállalatánál.
Krisztina több pozícióban is dolgozott humán erőforrás területen 2001-ig. Feladatai közé tartozott tréning terv felállítása, készség felmérések, tréningek szervezése, teljesítménymenedzsment, kiválasztási folyamat, interjúztatás, regionális oktatás menedzsment rendszer bevezetése. 2001-től regionális üzletfejlesztő/konzultánsi szerepkörben dolgozott, ahol feladatai közé tartozott e-learning megoldások megtervezése, fejlesztése és megvalósítása a HP ügyfelei részére a közép-kelet európai, közel-keleti és afrikai régióban: workshopokat vezetett, konzultált, készségfelmérést, tananyag-tervezetet készített; illetve termékeket és megoldásokat prezentált az ügyfél látogatások és konferenciák alkalmával. 2005-ben újracsatlakozott a HR szervezethez szolgáltatási üzletág Business HR-eseként, amikor Csehországért, Szlovákiáért, Magyarországért és Balkán országaiért felelt. 2006-ban féléves megbizatást kapott a romániai HP HR vezetői pozícióra. Tevékenységével hozzájárult a romániai szolgáltató központ elindításához. Krisztina több helyi és globális outsourcing üzletet támogatott HR oldalról.
2007. júniusa óta a HP magyarországi leányvállalatainak HR igazgatója. Üzletágakat támogatja szervezetfejlesztésben, újraszervezéseknél, összeolvadásoknál, kiszervezéseknél, tehetség menedzsment és munkavállalói elégedettségi kérdésekben. A HR prioritásokat határozza meg és támogatja a globális HR kezdeményezéseket.
Krisztina a Pécsi Tudományegyetemen szerzett HR diplomát és szakokleves munkajogi tanácsadó oklevéllel rendelkezik.