Kun Zoltán, az AXA Biztosító Zrt. Ügyfélkapcsolati szakértője, Vállalati értékesítési igazgatója konferenciánk legújabb előadója

Zoltán szakterülete az ügyfél kapcsolat menedzsment, rendszeresen meghívott előadó a témában különféle szakmai konferenciákon és workshopokon. Zoltán több, mint egy évtizede figyeli és elemzi az ügyfél szokások és igények változását, keresi, hogyan lehet egy vállalatban minél hatékonyabban az ügyfélnek értéket teremtő folyamatokat bevezetni, működtetni, és átalakítani.

A Budpest Banknál értékesítési valamint ügyfélszolgálat vezetői feladatai során a GE vállalati kultúrájában meghonosodott Lean szemlélettel vezette a szervezetet, később módja nyílt összbanki Customer Experience Programot, kultúraváltást koordinálni. Az AXA Csoportnál betöltött pozícióiban pedig a Lean Management bevezetése és a  kultúrába ágyazása volt a kihívás. Mindezekben remek tapasztalatokat szerzett, melyeket más vállalatok számára, akár teljesen más szektorokban is hasznosítható módon mutat be az előadásában.

Go to top