2016-os év előadói
Földesi Márton, Karbantartási és épületfenntartási vezető, GE Water and Process Technologies Hungary Kft.
Földesi Márton a GE oroszlányi üzemének Karbantartási és épületfenntartási vezetője. Az utóbbi 18 hónapját azzal töltötte, hogy a gyárban bevezesse a Termelékenység Központú Karbantartást (Total Productive Maintenance, TPM), és bevonja az operátorokat a folyamat és a gépek fejlesztésébe.
Márton 2007-ben került a GE Lighting vezetőképző programjába (OMLP), amelyben rotációkon keresztül az ellátási lánc különböző területein szerzett tapasztalatokat. Ezt követően a GE budapesti Fényforrás gyárába került sorvezetőként, majd két év múlva a Kerámia gyár termelési vezetője lett. Ezzel párhuzamosan FastWorks coach-ként is tevékenykedik.
Márton műszaki manager MSC fokozattal rendelkezik, és jelenleg Executive MBA képzésen vesz részt a CEU Business School-on.
Szilvási Gábor, Regionális HR Igazgató, Xerox Magyarország Kft.
HR diplomáját a Zsigmond Király főiskolán szerezte, majd a BME külgazdasági szakán folytatta tanulmányait. 2007-ben 22 évesen egy hollandiai gyárnál kezdte HR-es karrierjét az élsport (kézilabda) árnyékában. Később visszajött Magyarországra és a Wizz Air csapatát erősítette, ahol igazán megszerezte az alapokat és beleszeretett a szakmába. Az ott eltöltött közel 3 év után váltott a Xerox-ba mint HR generalista, ahol 2011 óta számos kihívást, pozíciót és projektet kellett megoldania. Ma a cseh, magyar és szlovák operációkért felelős HR igazgató. A mindennapjait a munkája mellett továbbra is a sport, (kézilabda játékvezetés), a család és a barátok teszik ki. Kiemelkedően fontosnak tartja az élményeken alapuló tanulást, a változások menedzselését / elősegítését, és versenyhelyzetek folyamatos jelenlétét. Ezek az elemek tartják őt is mindig mozgásban. Y-generációsként szívügye ez a téma, és igyekszik minél praktikusabb módon HR-es tippeket adni nem HR-eseknek.
Zsigri Ferenc, egyéni előadó
Közgazdaságtant, majd menedzsmentet, később emberi erőforrás gazdálkodást tanultam a Szent István Egyetemen. Két évtizedes vezetői és felsővezetői gyakorlatot szereztem jelentős ipari termelő vállalatoknál.
Munkámmal párhuzamos tanulmányaim során tapasztaltam, hogy e két világ egymástól mennyire elszigetelt és távoli. Hiszek abban, hogy az elmélet gyakorlatba ültetésével mind az elmélet, mind a gyakorlat jobbá válik. Ezzel könnyebbé tehető az emberek dolga, melynek gyümölcseként egy boldogabb világban élhetünk.
Szepessi Zoltán, NCE – Lean manager, Nestlé Hungária Kft.
Pályafutásomat 2004-ben a Nestlé Hungária Kft. szerencsi gyárában kezdtem. Az első napomon az üveges kávét szedtem raklapra. Az utam ezután a minőségbiztosításra vezetett, majd vissza a termelésbe, ahol műszakvezető voltam. Ekkor, 2008-ban kezdtük el az NCE (Nestél Continuous Excellence) bevezetését gyári környezetben. Az NCE a Nestlé saját Lean módszereken alapuló vállalatirányítási rendszere. A bevezetés során ismerkedtem meg az üzleti stratégia, megbeszélések, teljesítmény mérések, problémamegoldás eszközeivel. 2010-ben indítottuk útjára a Kaizen rendszert Szerencsen, ami azóta is fenntarthatóan működik.
Ezután, 2012-ben NCE manager lettem először a szerencsi, majd a diósgyőri gyárunkban. A csapatommal a feladatunk a rendszer fenntartása és bevezetése volt. 2013-tól a CEE régióban, mint NCE coach is tevékenykedtem. Ebben az időszakben kezdett foglalkoztani a HR és a Lean kapcsolódásának lehetősége, mivel a sikeres bevezetés és fenntartás elengedhetetlen feltétele a cégnél dolgozók elkötelezettsége, bevonása, legyen az a legegyszerűbb munkafolyamatot végző vagy felsővezető.
2014 végén csatlakoztam a magyarországi központi irodához, mint Lean manager. Itt azt a célt kaptam, hogy irodai környezetben kezdjük el a Lean alkalmazását. Szerencsére a coaching és a HR-rel való együttműködés jelenleg is elengedhetetlennek bizonyul.
Jelenleg 8 éve foglalkozom NCE-vel (Leannel), ami már nem csak egy munka, hanem a szenvedélyem. A sok újdonság miatt számomra legérdekesebb részről - az irodai bevezetés eredményeiről - az előadásunkban számolunk be részletesen.
Verő Barbara, HR vezető, Nestlé Hungária Kft.
Verő Barbara a Móricz Zsigmond Gimnáziumban érettségizett, majd a Szent István Egyetemen szerzett humánerőforrás-menedzseri képesítést. 2001-ben egy tréningcégtől érkezett a Nestléhez, ahol néhány éves általános HR asszisztensi tevékenységet követően képzési, vezetőfejlesztési területen szerzett további tapasztalatot. 2008-ban megálmodta és elindította a vállalati kultúrafejlesztési projektet. Két évig közreműködött HR business partnerként, ebben a feladatkörben a központi iroda szervezeti egységei egyharmadának teljes körű humánpolitikai támogatásáért felelt, szakmai tanácsadói segítséget nyújtva az egységek vezetőinek.
A HR vezető célja egy innovatív, a cég értékének növelésében aktív szerepet vállaló humánerőforrás-csapat kialakítása és vezetése. A korábbi segítőkész kiszolgáló, szolgáltató jellegű feladatokon túl kollégáival igyekeznek stratégiai tanácsadó szerepet kivívni maguknak. Különösen fontosnak tartja, hogy a Nestlé emberközpontú szemléletével, és a munkájuk iránt elkötelezett dolgozóival tűnjön ki a többi multinacionális vállalat közül.
Katona Ágnes, Európai HR Manager, Borgwarner/Remy
“Az agyam PDCA üzemmódban üzemel a 15 év után, amit HR-esként töltöttem (PDCA= Plan, Do, Check, Act). Minden kérdésre csak így tudok nézni, legyen az szakmai vagy egyéb, legyen az tehetségmenedzsment, kompenzáció, HR adminisztráció vagy akár munkavállalói kapcsolatok. Ehhez nyilván hozzájárul az, hogy csupa olyan multi cégnél szereztem tapasztalatot, ahol a folyamatos fejlődés, a saját tevékenységünk mérése nem egy feladat volt, hanem elvárt gondolkodásmód, filozófia.”
Smajdáné Kis Gabriella, EHRM, GE Hungary Kft.
16 éve dolgozom a GE Kisvárdai Fényforrásgyárában, 2011 óta HR vezetőként.
3 diplomám van, 4 nyelven beszélek és 5 gyereket nevelünk a családban.
Hiszem, hogy a folyamatos fejlődés alapköve a mindennapi létünknek – legyen az munka vagy magánélet. Vallom, hogy a humán erőforrás szervezet által végzett tevékenység igazi szolgálat, amelynek kimenete egy kihívásokkal teli, de élhető környezet. Cél a lehetőségek megteremtése, és a munkatársak ösztönzése, hogy lássanak túl a korlátokon.
Majorné Kelsánszky Mária, Humán Vonal Tanácsadó Bt.
2004-ben szerezte meg harmadik, MBA diplomáját a Debreceni Egyetemen. HR-es tapasztalatát a GE és a Flextronics kelet-magyarországi gyáraiban szerezte, míg több mint 10 éves HR vezetői tapasztalatát a Curver, TEVA és Jabil vállalatoknál. Számos szakmai cikk, tanulmány szerzője, egyetemeken és HR mesterkurzusokon előadó, a 2013-as HR Oscar-díj nyertese, több HR vezető mentora. Jelenleg HR tanácsadóként és trénerként dolgozik.
Dr. Marik Ágnes, pszichiáter, tréner és coach, Szinkrónia Kft.
Ágnes 1600+ coaching és 3000+ óra tréneri tapasztalattal rendelkezik. Pszichoterapeutaként több mint 30 éve aktívan praktizál. Magyarországon elsőként alapított magán pszichoterápiás intézetet.
Személyében egyszerre ötvözi a pszichoterapeutai és humánfejlesztői szerepeket, a Selfmapping szakmai teamjének vezetője.
Ágnes irányítja a HRpoint Kft. és a Mentálközpont Pszichoterápiás Intézetének szakmai munkáját. 25 év tapasztalata van pszichoterápiás és coaching folyamatok, valamint tréningek vezetésében. Tudása mély és letisztult. Erre épül a Selfmapping tesztje, az értékelések és a fejlesztési javaslatok.
Mészáros Mónika, HR igazgató, Pannonhalmi Főapátság
Az életem, különösen a 90-es évek eleje óta a folyamatos, radikális változásokról és a változások menedzseléséről szól. Azóta dolgozom olyan cégeknél (pl. London Stúdió, Katedra) és cégeknek (pl. WESTEL Rádiótelefon Kft és GSM), melyek haladni akarnak a korral, reagálnak az ügyféligények, az üzleti követelmények, körülmények változásaira. Ott voltam cégek alapításánál (pl. Vodafone), nagy horderejű változások bevezetésénél (pl. METRO Kereskedelmi Kft), segítettem a munkatársakat és a vezetőséget abban, hogy a változások olajozottan menjenek végbe. Szakterületemmé vált a változásmenedzsment, valamint az emberi erőforrás és szervezetfejlesztés. Miközben különleges projekteket vezettem (pl. minőségfejlesztés a Corinthia Grand Hotel Royalban), vagy vettem bennük részt (pl. NANOS3 doktorandusz fejlesztőprogram), férjemmel (akivel 1987 – ben ismerkedtem meg) boldog házasságban felneveltünk és kireptettünk 4 gyermeket. Egykori kajakversenyzőként kitartó csapatjátékos vagyok, lovasként megtanultam a kereteken belüli rugalmasság és szabadság fontosságát. Gyakorló római katolikusként az egyháznak, munka mellett végzett pro bono szervezetfejlesztési, tanácsadói munkámat most főállásban, a 600 munkatársat alkalmazó Pannonhalmi Főapátság HR igazgatójaként végezhetem. Ebben a Szervezetben, melynek büszkén és boldogan vagyok egy fogaskereke, állandóan megtapasztalom a tradíció és innováció arányát, fontosságát.
Nagy Endre, HR & kommunikációs menedzser, Ongropack Kft.
Endre a Szegedi Tudományegyetem történelem-olasz-kommunikáció szakon végzett, később ugyanitt PR szakértő végzettséget, illetve a Budapesti Gazdasági Főiskolán emberi erőforrás menedzsment szakvégzettséget szerzett.
6 év közigazgatásban eltöltött időszak után (pl. Bartók + Operafesztivál illetve Diósgyőri Vár projektmenedzsere, az első önkormányzati újság főszerkesztője) immár 13 éve vállalati HR területen tevékenykedik: előbb a Bosch alakuló miskolci HR csapatának toborzója (folyamat- és fejlesztőmérnökség, termelés, raktár), majd a Sanmina „munkaidő és munkarend” gazdája lett, ezt követőn a Jabil Circuit Hungary Compensation & Benefit vezetője majd a BorsodChem HR kontrollere volt. Jelenleg a szintén Borsodchem Ipari Parkban működő Ongropack HR és kommunikációs menedzsereként segíti a cégvezetést – többek között a folyamatos és tudatos vállalati kultúraváltásban.
Nándori Zoltán, 6S BB for Components, GE Hungary Kft.
Eddigi pályafutásom során német, amerikai, japán vállalati kultúrák, a DIN-ISO, 6S, Kaizen és LEAN filozófiák megismerésén keresztül teljesedett ki a folyamatos fejlődést támogatása melletti elkötelezettségem. LEAN tanácsadóként fontos feladatomnak tartom, hogy mindhárom terület, a termelő rendszerek, a támogató infrastruktúra és a dolgozói gondolkodásmód eredményeképpen megjelenő viselkedés is egymást segítve közösen fejlődjön. Előadásomban szeretném a munkámhoz kapcsolódóan kialakított új álláskód rendszer reformján keresztül ezt bemutatni, a kedves hallgatóság számára.
Péczely György, ügyvezető igazgató, A.A. Stádium Kft.
2007-ben a Szegedi Tudományegyetem Természettudományi karán végzett okleveles műszaki informatikusként, majd ettől az évtől kezdve dolgozik Lean/TPM tanácsadóként az A.A. Stádium Kft-nél. 2009-2011 között a Pannon Egyetemen szerzett közgazdasági MsC fokozatot Vezetés és szervezés szakon, azóta pedig PhD képzésben vesz részt szintén a Pannon Egyetemen, ahol a Lean, vállalati kultúra, vállalati versenyképesség összefüggésrendszerében végez kutatásokat. Szakmai feladata, első sorban ipari vállalatok termelékenységének, hatékonyságának fejlesztése Lean, illetve TPM módszerekkel. Olyan vállalatokkal dolgozott, dolgozik együtt, mint a Sanofi, a Jabil Circuit Magyarország Kft, a SCHOTT forma vitrum Kft, vagy a GE Lighting. Projektjei során a termelési területek hatékonysági mutatói nem ritkán két számjegyű, fennmaradó fejlődést mutattak, mutatnak. Aktívan részt vesz a Lean kultúra, gondolkodásmód országos szintű elterjesztésében, évente négyszer házigazdája Lean-kluboknak, valamint előadásokat tart a témában a Pannon Egyetemen, a Kecskeméti Főiskolán és a Szegedi Tudományegyetem Mérnöki karán. Társszerzője a 2012-ben megjelent Lean3 – Termelékenységfejlesztés Egységes Rendszerben című könyvnek, amely az első hazai tapasztalatok alapján íródott magyar nyelvű könyv a témában.
Péczely Csaba, TPM-csoport vezető, A.A. Stádium Kft.
Csaba a Szegedi Tudomány Egyetem Gazdaságtudományi karán végzett és 2006 óta dolgozik az A.A. Stádium Kft.-nél termelékenység-fejlesztési (TPM, Lean) projektek vezetőjeként. Munkája során számos multinacionális vállalatnál fordul meg nap mint nap. Jelenlegi fő projektje a Pick Szeged Zrt. szegedi telephelyén a TPM bevezetés és a Lean átalakulás támogatása. Emellett szakcikkek írója, konferenciák és szakmai rendezvények meghívott előadója. Aktív kapcsolat fűzi az Európai TPM Intézethez, és a Lean3 – Termelékenységfejlesztés egységes rendszerben című könyv társszerzője.
2015-ös év előadói
Murvai Piroska, szervezetfejlesztő szupervízor, kompetenciafejlesztési szakértő, Pearl Consulting Kft.
Az Eötvös Lóránd Tudományegyetem Bölcsészkarán szerzett végzettségét évek óta az oktatás, a szervezeti és a személyre szabott tanácsadás területén kamatoztatja. Diplomái (MDI, KETIF, ELTE BTK, IBS) megszerzését követően számos, fejlesztő-szakemberi tudását bővítő képzésen vett részt. Szakmai kompetenciája kiterjed a kompetenciafejlesztés specialitásaira, kommunikáció minden szintjére, a személyiségfejlesztés teljes szegmensére, valamint a hatékony működés fejlesztési területeire.
Több, mint 20 éves vezetői tapasztalataira építve a tudását évek óta a vezetői hatékonyság fokozását célzó speciális folyamatokra fókuszálja.
Speciális szakterületei:
- Reális és komplex hatástudat
- A működési hatékonyság fokozása egyéni és szervezeti vonatkozásban
- A szakmai személyiségfejlesztésben rejlő erőforrások feltérképezése és aktivizálása.
Fábián Gergely, HR vezető, Johnson Controls Mezőlak Kft.
A „harcedzett“ HRes, aki katonai vezetőként 2005-ben végzett a Nemzetvédelmi Egyetem Hadtudományi Karán. Másoddiplomáját a Nyugat-Magyarországi Egyetem, Humán menedzsment szakértő szakirányán szerezte. Már kilencedik éve foglalkozik emberi erőforrás gazdálkodással, személyzet és szervezetfejlesztéssel. Kiemelten foglalkozik a mindennapi operatív és projekt munkák mellett a HR támogató rendszerek alkalmazhatóságainak lehetőségeivel és vezetők fejlesztésével. Az Európai Coaching Szövetség (ECA) tagja.
A Személyzeti Tanácsadók Magyarországi Szövetségétől (SZTMSZ) "2009 Legjobb Válságkezelő HR Szakember" díjat vehette át 2009-ben. A Johnson Controls mezőlaki gyárának HR vezetője 2014. április óta.
Joóné Bihari Ilona, szolgáltatási igazgató, D&D Drótáru Zrt.
Ilona a Szegedi Tudományegyetem Munkaügyi kapcsolatok szakán végzett. Egy japán tulajdonú autóipari beszállítónál 12 évig dolgozott, eleinte HR generalistaként, majd HR vezetőként. Jelenleg 3 éve egy acélipari feldolgozó cégnél szolgáltatási igazgató. A klasszikus HR feladatok megvalósítása, vagy felügyelete mellett, az elmúlt évek alatt a szervezeti és egyéb változások kísérték végig a munkáját.
Jancsecz Zsolt, ügyvezető, Felina Hungaria Kft.
Zsolt a Budapesti Gazdasági Főiskola mellett kezdett el dolgozni a Felina Hungaria Kft.-nél 1998-ban, ahol 2000-ben logisztikai vezető lett, majd 2003-ban termelési és logisztikai vezető. 2008 óta a cég ügyvezetői teendőit látja el. Mindeközben további két diplomát szerzett a Budapesti Közgazdaságtudományi Egyetemen és a Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetemen.
Ocskay András, tréner, tanácsadó, Mercedes-Benz Manufacturing Hungary Kft.
András pályáját értékesítőként kezdte olyan jó nevű vállalatoknál, mint Hilton, Citibank és Volvo Autó Hungária. Volvónál eltöltött évei alatt érdeklődése egyre inkább az emberek vásárlási indítékai és az értékesítők motivációjának feltérképezése felé fordult. Munka mellett elvégezte a HR menedzser szakirányt a Zsigmond Király Főiskolán majd ezt követően céget alapított, amelynek fő profilja a HR tanácsadás volt. Karrierútja során hamar ráköszönt a szerencse, mivel 2009-töl kezdődően alig 30 évesen lehetőséget kapott, hogy az Orex Òra- és Èkszer Kereskedőház Zrt. HR menedzsereként részt vegyen a vállalati kultúra átalakításában, ahol a kiválasztás, a képzés és ügyfél-kiszolgálási szemléletmód megújítása állt a középpontban. A tavalyi év óta ismét az autóiparban dolgozik, ezúttal a Mercedes-Benz Manufacturing Hungary vezetői trénereként és tanácsadójaként, ahol munkájának részét képezi többek között a Daimler Dolgozói Felmérés tanácsadói támogatása. Ebben a projektben szerzett tapasztalatairól fog a III. Vállalati Kultúra és Hatékonyság résztvevői számára előadást tartani.
Máriás Attila, partner, vezető munkaügyi tanácsadó, BDO Magyarország HR Személyzeti Tanácsadó Kft.
Diplomáját a Szegedi Tudományegyetem Állam-és Jogtudományi Kar Munkaügyi Kapcsolatok szakán szerezte. A diploma megszerzését követően az Országos Munkavédelmi és Munkaügyi Főfelügyelőség Dél-alföldi Munkaügyi Felügyelőségén munkaügyi felügyelőként dolgozott négy évig. 2009-től a BDO Magyarország munkatársa. A BDO Magyarország munkaügyi tanácsadójaként vállalatok munkaügyi átvilágításával, illetve munkaügyi tanácsadással foglalkozik, a 2013-ban megjelent Munkaidőkeret Kalauz c. szakkönyv szerzője.
Szilbereisz Rudolf, HR Representative, NI Hungary Kft.
2007-ben végzett a Debreceni Egyetem Gazdálkodástudományi és Vidékfejlesztési karán, Gazdasági informatika illetve Kereskedelem és Marketing szakon. 2011-ig a saját kisvállalkozásában dolgozott ügyvezetőként, majd 2011-ben csatlakozott a National Instrumentshez, mint a Kiszállítási raktár vezetője, majd 2012-ben a Disztribúciós Központ vezetésével bízták meg. Ebben az időszakban a fő irány az emberek felhatalmazása, elismerési rendszer átalakítása, a meglévő folyamatok fejlesztése, racionalizálása és a hosszú távú stratégia megalkotása volt. Az emberközpontúság mindíg fontos elem volt a vezetési stílusában, ezért tréningekben, fejlesztési programokban aktívan részt vett vezetőként is. Amikor 2014-ben adódott lehetőség a HR területére történő rotációra, örömmel állt elébe a kihívásnak, így a mai napig HR Representative-ként tevékenykedik az NI-nál. Feladata a vezetőfejlesztés, coaching, tréningek facilitálása, vezetők támogatása toborzási kérdésekben, stratégia alkotásban, szervezetfejlesztésben, teljesítménymenedzsmentben.
Németh Krisztián, Lean vezető, NI Hungary Kft.
Krisztian 2000-ben végzett a Debreceni Egyetem Műszaki Főiskolai Karán Műszaki Menedzser, majd 2002-ben Minősegügyi szakon. Az NI előtt egy Opel Márkakereskedésben Minőségirányitási vezetőként irányította a cég ISO 9001 Minőségirányitási rendszer tanúsítására való felkészülését, tanúsítását, illetve az utána következő sikeres fenntartást. 2005-ben újabb szakmai kihívásokat keresve csatlakozott az NI csapatához, ahol a Production Planning csoport utan egy rotácios programnak köszönhetően a Product Engineering, és Value Engineering csoportokban egyre tobbet vett reszt, és vezetett Lean projecteket, amelyek fő iránya a hibabiztosabb és hatékonyabb gyártási folyamatok voltak. 2011-től tagja a cég Lean csoportjának, ma pedig a csoport átalakulása során CI&Quality részlegen CI Group Maneger-i feladatokat lat el. A CI és Lean tevékenységeket ma már nem csak gyártási területen, hanem több office részlegnél is támogatja csoportjával, beleértve a tréningeket, stratégiai tervezést, mentorálást, és coachingot. Feleségével aki sznten NI-os :) boldog szülei két gyönyörű kisfiúnak.
Jáhny Ákos, operációs vezető, GETWORK TREND Kft.
Ákos 2005-ben végzett gazdaságdiplomácia és nemzetközi menedzsment szakon a Budapesti Gazdasági Főiskola Külkereskedelmi Főiskolai karán. Pályáját bizonyos kettősség jellemzi: vagy értékesítési területen dolgozott tanácsadóként, és egyedi stratégiákkal az általa képviselt cégeket állította növekedési pályára, vagy humán erőforrás szolgáltatásokat nyújtó magyar és nemzetközi vállalatok projektjeinek (munkaerő-kölcsönzés és közvetítés, outplacement) operatív megvalósításán dolgozott.
2014-től a Get Work Trend Kft. operatív vezetőjeként a korábbi 2 feladatkör összeért, és operatív vezetőként egyaránt felel a cég hatékony működésért, a stratégiai tervek megalkotásáért, és a cég növekedésének biztosításáért.
Ebben az építkezési feladatban fontos számára a hatékonyság, melyet most egy más szemszögből, egyedi aspektusból mutat be.
Dr. Dobay Róbert, cégtulajdonos, Menedzsmentor
Dr. Dobay Róbert olyan üzleti gondolkodó, coach, aki bátran megy szembe a hagyományos vezetési konvenciókkal. Fiatal életkora ellenére olyan mennyiségű üzleti tapasztalattal rendelkezik üzletfejlesztés, vezetőfejlesztés, szervezet-átalakítás, és változásmenedzsment területén, amely egyedülálló a hazai üzleti világban.
Gyakorlatias gondolkodásának, rendkívüli kreativitásának és szakmai felkészültségének köszönhetően húszas évei végére olyan csúcsra ért a karrierjében, amelyről sokan csak álmodoztak. Elég, ha csak azt említjük, hogy az IBM-EMEA Delivery Centre ügyvezető igazgatója vagy a Getronics - Global Service Centre vezérigazgatója volt.
Ezután Róbert úgy döntött, kiszáll a mókuskerékből és új karriert kezd: tapasztalatait összegezve megalapította a Menedzsmentort, melynek célja, hogy a vállalkozások erősségeit, sajátosságait figyelembe véve lendítse előre a változásokat. A változások középpontjába a munkatársak, szervezetek erősségeit helyezi, így fektetve hangsúlyt a folyamatban résztvevők érzelmi elkötelezettségének megszerzésére. Alapelve szerint mindegy, hogy rövid vagy hosszú távon gondolkodunk, egy biztos: nem létezik mindenhol bevethető sablon, amely gyorsan látványos eredményhez vezet.
Megközelítésének hatékonyságát az bizonyítja a legjobban, hogy rövid idő alatt látványos változásokat ér el az üzletmenetben, amiről az ügyfelek rendkívül elismerően nyilatkoznak. Személyes márkáját a szakma is elismeri, ugyanis az ország 30 legismertebb üzleti coach-a között tartják számon.
Verő Barbara, HR vezető, Nestlé Hungária Kft.
Verő Barbara a Móricz Zsigmond Gimnáziumban érettségizett, majd a Szent István Egyetemen szerzett humánerőforrás-menedzseri képesítést. 2001-ben egy tréningcégtől érkezett a Nestléhez, ahol néhány éves általános HR asszisztensi tevékenységet követően képzési, vezetőfejlesztési területen szerzett további tapasztalatot. 2008-ban megálmodta és elindította a vállalati kultúrafejlesztési projektet. Két évig közreműködött HR business partnerként, ebben a feladatkörben a központi iroda szervezeti egységei egyharmadának teljes körű humánpolitikai támogatásáért felelt, szakmai tanácsadói segítséget nyújtva az egységek vezetőinek.
A HR vezető célja egy innovatív, a cég értékének növelésében aktív szerepet vállaló humánerőforrás-csapat kialakítása és vezetése. A korábbi segítőkész kiszolgáló, szolgáltató jellegű feladatokon túl kollégáival igyekeznek stratégiai tanácsadó szerepet kivívni maguknak. Különösen fontosnak tartja, hogy a Nestlé emberközpontú szemléletével, és a munkájuk iránt elkötelezett dolgozóival tűnjön ki a többi multinacionális vállalat közül.
Péczely György, ügyvezető igazgató, A.A. Stádium Kft.
2007-ben a Szegedi Tudományegyetem Természettudományi karán végzett okleveles műszaki informatikusként, majd ettől az évtől kezdve dolgozik Lean/TPM tanácsadóként az A.A. Stádium Kft-nél. 2009-2011 között a Pannon Egyetemen szerzett közgazdasági MsC fokozatot Vezetés és szervezés szakon, azóta pedig PhD képzésben vesz részt szintén a Pannon Egyetemen, ahol a Lean, vállalati kultúra, vállalati versenyképesség összefüggésrendszerében végez kutatásokat. Szakmai feladata, első sorban ipari vállalatok termelékenységének, hatékonyságának fejlesztése Lean, illetve TPM módszerekkel. Olyan vállalatokkal dolgozott, dolgozik együtt, mint a Sanofi, a Jabil Circuit Magyarország Kft, a SCHOTT forma vitrum Kft, vagy a GE Lighting. Projektjei során a termelési területek hatékonysági mutatói nem ritkán két számjegyű, fennmaradó fejlődést mutattak, mutatnak. Aktívan részt vesz a Lean kultúra, gondolkodásmód országos szintű elterjesztésében, évente négyszer házigazdája Lean-kluboknak, valamint előadásokat tart a témában a Pannon Egyetemen, a Kecskeméti Főiskolán és a Szegedi Tudományegyetem Mérnöki karán. Társszerzője a 2012-ben megjelent Lean3 – Termelékenységfejlesztés Egységes Rendszerben című könyvnek, amely az első hazai tapasztalatok alapján íródott magyar nyelvű könyv a témában.
Lendvai Ferenc, Lean-vezető, CHINOIN ZRt.
Lendvai Ferenc, vegyipari gépészmérnök a pécsi Pollack Mihály Műszaki Főiskolán és a Budapesti Műszaki Egyetemen szerzett diplomát. 1983 óta a Chinoin ZRt. újpesti telephelyén dolgozik, ahol a műszaki területen számos vezető pozícióban tevékenykedett. 2012 óta a telephely lean vezetője, ahol a vezetőséggel közösen együtt formálják a vállalti kultúrát, vezetnek be számos lean eszközt, módszert. Munkáját koordinátori rendszer segíti.
Fő feladata lean képzések szervezése, oktatás, önkéntes szakkörök szervezése, a termékváltások idejének csökkentése, az innovációs rendszer támogatása, a vállalatcsoport vizuál menedzsment eszközeinek bevezetése, működtetése, valamint értékáram térképek és jövőkép készítése a felhasználókkal közösen.
Dulin Judit, HR vezető, KUKA Robotics Hungária Ipari Kft.
Judit a HR területén széleskörű tapasztalatokkal rendelkezik. Az elmúlt 20 év során dolgozott a Philipsnél, a Valeonál, a Reemtsma Debreceni Dohánygyárban, a PepsiCo-nál, majd a magyar szoftverfejlesztő cégnél, az Astronnál tevékenykedett. Jelenleg a KUKA Robotics Hungária Ipari Kft. HR vezetője. Az évek során sok cég és sok nemzet kultúráját ismerhette meg munkája során, és sokat foglalkozott a különböző nemzeti kultúrák egy vállalaton belüli integrációjával. HR vezetőként töltött éveiben a szervezet fejlesztése, hatékonyságának növelése volt a legfőbb feladata, valamint a tudásmenedzsment rendszerének, eszközeinek fejlesztése, a tehetséggondozás és a vezetőfejlesztés.
Kun Zoltán, Ügyfélkapcsolati szakértő, Vállalati értékesítési igazgató, Vienna Life Biztosító Zrt.
Zoltán szakterülete az ügyfél kapcsolat menedzsment, rendszeresen meghívott előadó a témában különféle szakmai konferenciákon és workshopokon. Zoltán több, mint egy évtizede figyeli és elemzi az ügyfél szokások és igények változását, keresi, hogyan lehet egy vállalatban minél hatékonyabban az ügyfélnek értéket teremtő folyamatokat bevezetni, működtetni, és átalakítani.
A Budpest Banknál értékesítési valamint ügyfélszolgálat vezetői feladatai során a GE vállalati kultúrájában meghonosodott Lean szemlélettel vezette a szervezetet, később módja nyílt összbanki Customer Experience Programot, kultúraváltást koordinálni. A Vienna Lifenál betöltött pozícióiban pedig a Lean Management bevezetése és a kultúrába ágyazása volt a kihívás. Mindezekben remek tapasztalatokat szerzett, melyeket más vállalatok számára, akár teljesen más szektorokban is hasznosítható módon mutat be az előadásában.
Péczely Csaba, TPM-csoport vezető, A.A. Stádium Kft.
Csaba a Szegedi Tudomány Egyetem Gazdaságtudományi karán végzett és 2006 óta dolgozik az A.A. Stádium Kft.-nél termelékenység-fejlesztési (TPM, Lean) projektek vezetőjeként. Munkája során számos multinacionális vállalatnál fordul meg nap mint nap. Jelenlegi fő projektje a Pick Szeged Zrt. szegedi telephelyén a TPM bevezetés és a Lean átalakulás támogatása. Emellett szakcikkek írója, konferenciák és szakmai rendezvények meghívott előadója. Aktív kapcsolat fűzi az Európai TPM Intézethez, és a Lean3 – Termelékenységfejlesztés egységes rendszerben című könyv társszerzője.
2014-es év előadói
Czechmeister Mónika, Kommunikációs vezető, AUDI HUNGARIA MOTOR Kft.
Mónika HR-szakértői, majd marketingközgazdász végzettséggel immár több mint 10 éve az AUDI HUNGARIA MOTOR Kft. kommunikációs osztályának vezetője. Korábban multinacionális környezetben és külföldön, Olaszországban majd Németországban szerzett üzleti tapasztalatokat. A győri autógyártó fejlődését annak alapítása óta kíséri és alakítja elsősorban a vállalati kommunikáció és kormánykapcsolatok terén. Az így felhalmozott tudástőke jó alapot teremtett a külső és belső kommunikáció munkájának irányítása mellett a vállalat különböző szakterületeket és hierarchiaszinteket átfogó stratégia alkotási, szervezet- és menedzsmentfejlesztési programjaiban való részvételre. Kommunikációs vezetőként célja a négykarikás autógyártó magyarországi imázsának és reputációjának fejlesztése és erősítése.
Kovács Krisztina, HR igazgató, Hewlett-Packard Magyarország Kft.
Kovács Krisztina 1994 óta dolgozik a Hewlett-Packard magyarországi leányvállalatánál.
Krisztina több pozícióban is dolgozott humán erőforrás területen 2001-ig. Feladatai közé tartozott tréning terv felállítása, készség felmérések, tréningek szervezése, teljesítménymenedzsment, kiválasztási folyamat, interjúztatás, regionális oktatás menedzsment rendszer bevezetése. 2001-től regionális üzletfejlesztő/konzultánsi szerepkörben dolgozott, ahol feladatai közé tartozott e-learning megoldások megtervezése, fejlesztése és megvalósítása a HP ügyfelei részére a közép-kelet európai, közel-keleti és afrikai régióban: workshopokat vezetett, konzultált, készségfelmérést, tananyag-tervezetet készített; illetve termékeket és megoldásokat prezentált az ügyfél látogatások és konferenciák alkalmával. 2005-ben újracsatlakozott a HR szervezethez szolgáltatási üzletág Business HR-eseként, amikor Csehországért, Szlovákiáért, Magyarországért és Balkán országaiért felelt. 2006-ban féléves megbizatást kapott a romániai HP HR vezetői pozícióra. Tevékenységével hozzájárult a romániai szolgáltató központ elindításához. Krisztina több helyi és globális outsourcing üzletet támogatott HR oldalról.
2007. júniusa óta a HP magyarországi leányvállalatainak HR igazgatója. Üzletágakat támogatja szervezetfejlesztésben, újraszervezéseknél, összeolvadásoknál, kiszervezéseknél, tehetség menedzsment és munkavállalói elégedettségi kérdésekben. A HR prioritásokat határozza meg és támogatja a globális HR kezdeményezéseket.
Krisztina a Pécsi Tudományegyetemen szerzett HR diplomát és szakokleves munkajogi tanácsadó oklevéllel rendelkezik.
Kun Zoltán, Ügyfélkapcsolati szakértő, Vállalati értékesítési igazgató, AXA Biztosító Zrt.
Zoltán szakterülete az ügyfél kapcsolat menedzsment, rendszeresen meghívott előadó a témában különféle szakmai konferenciákon és workshopokon. Zoltán több, mint egy évtizede figyeli és elemzi az ügyfél szokások és igények változását, keresi, hogyan lehet egy vállalatban minél hatékonyabban az ügyfélnek értéket teremtő folyamatokat bevezetni, működtetni, és átalakítani.
A Budpest Banknál értékesítési valamint ügyfélszolgálat vezetői feladatai során a GE vállalati kultúrájában meghonosodott Lean szemlélettel vezette a szervezetet, később módja nyílt összbanki Customer Experience Programot, kultúraváltást koordinálni. Az AXA Csoportnál betöltött pozícióiban pedig a Lean Management bevezetése és a kultúrába ágyazása volt a kihívás. Mindezekben remek tapasztalatokat szerzett, melyeket más vállalatok számára, akár teljesen más szektorokban is hasznosítható módon mutat be az előadásában.
dr. Péczely György, ügyvezető igazgató, A.A. Stádium. Kft.
György a Budapesti Műszaki Egyetemen szerezte gépészmérnöki végzettségét és doktori címét. Pályafutása során dolgozott a MÁV Északi Járműjavítóban, a Medikémiánál, majd kb.10 éven át a Molnál karbantartási területen. 1984-ben megalapította az A.A. Stádium. Kft.-t, ahol kezdetben a műszaki diagnosztikák területén tevékenykedett, később azonban termelékenység- és karbantartás-fejlesztési üzletág megteremtője is lett. UNIDO (az ENSZ Iparfejlesztési Szervezete) nemzetközi szakértő és a Magyar Ipari Karbantartók Szervezetének elnöke. Több száz publikáció szerzője, hazai és nemzetközi konferenciák meghívott előadója, a Lean3 – Termelékenységfejlesztés egységes rendszerben című könyv társszerzője.
Konferenciánkon Péczely Csabával közösen tart workshopot „A hatékony működés fenntarthatósága - Módszerek, eszközök” címmel.
Péczely Csaba, TPM-csoport vezető, A.A. Stádium. Kft.
Csaba a Szegedi Tudomány Egyetem Gazdaságtudományi karán végzett és 2006 óta dolgozik az A.A. Stádium. Kft.-nél termelékenység-fejlesztési (TPM, Lean) projektek vezetőjeként. Munkája során számos multinacionális vállalatnál fordul meg nap mint nap. Jelenlegi fő projektje a Pick Szeged Zrt. szegedi telephelyén a TPM bevezetés és a Lean átalakulás támogatása. Emellett szakcikkek írója, konferenciák és szakmai rendezvények meghívott előadója. Aktív kapcsolat fűzi az Európai TPM Intézethez, és a Lean3 – Termelékenységfejlesztés egységes rendszerben című könyv társszerzője.
Hegyi Nóra, tulajdonos, SolutionCafés
Nóra eredetileg közgazdász, diplomás HR szakértő, akkreditált coach. Pályája elején a szervezetfejlesztés felé fordult, és eltökélten képviselte, hogy a fejlesztési folyamatok csak úgy lehetnek sikeresek, ha működő rendszerként építik fel őket. A rendszerszemléletű megközelítés munkájának alapja. Az elmúlt 20 évben jelentős tapasztalatokat szerzett komplex fejlesztési folyamatok támogatásában, melyek kiterjednek a stratégiaalkotás, a szervezeti kultúra éskommunikáció összefüggéseire. Diagnosztikai módszerek alkalmazása helyett a szervezeti szereplőket tekinti a szervezeti kultúra szakértőinek.
Szakterületei. Kompetenciaalapú vezetésfejlesztés, házon belüli workshopok, csoportos coaching és World Café találkozók. Kiemelten foglalkozik keresztfunkcionális együttműködésfejlesztéssel, belső platformok kialakításával, valamint Lean coachinggal, amely saját fejlesztésű módszertan, melyet a megbízók futó LEAN projektjei hívtak életre.
Dr. Dobay Róbert, cégtulajdonos, Menedzsmentor
Dr. Dobay Róbert olyan üzleti gondolkodó, coach, aki bátran megy szembe a hagyományos vezetési konvenciókkal. Fiatal életkora ellenére olyan mennyiségű üzleti tapasztalattal rendelkezik üzletfejlesztés, vezetőfejlesztés, szervezet-átalakítás, és változásmenedzsment területén, amely egyedülálló a hazai üzleti világban.
Gyakorlatias gondolkodásának, rendkívüli kreativitásának és szakmai felkészültségének köszönhetően húszas évei végére olyan csúcsra ért a karrierjében, amelyről sokan csak álmodoztak. Elég, ha csak azt említjük, hogy az IBM-EMEA Delivery Centre ügyvezető igazgatója vagy a Getronics - Global Service Centre vezérigazgatója volt.
Ezután Róbert úgy döntött, kiszáll a mókuskerékből és új karriert kezd: tapasztalatait összegezve megalapította a Menedzsmentort, melynek célja, hogy a vállalkozások erősségeit, sajátosságait figyelembe véve lendítse előre a változásokat. A változások középpontjába a munkatársak, szervezetek erősségeit helyezi, így fektetve hangsúlyt a folyamatban résztvevők érzelmi elkötelezettségének megszerzésére. Alapelve szerint mindegy, hogy rövid vagy hosszú távon gondolkodunk, egy biztos: nem létezik mindenhol bevethető sablon, amely gyorsan látványos eredményhez vezet.
Megközelítésének hatékonyságát az bizonyítja a legjobban, hogy rövid idő alatt látványos változásokat ér el az üzletmenetben, amiről az ügyfelek rendkívül elismerően nyilatkoznak. Személyes márkáját a szakma is elismeri, ugyanis az ország 30 legismertebb üzleti coach-a között tartják számon.
Vass Anita, HR vezető, GE Hungary Kft.
Anita 2003-ban végzett a Budapesti Közgazdaságtudományi Egyetem (ma Corvinus) Vezetés-szervezés szakán, és 11 éve dolgozik HR-esként a General Electric-nél. Ezalatt három üzletágban dolgozott különböző generalista munkakörökben, mint pl. a Lighting -fényforrás- üzletágban az IT szervezet támogatójaként vagy a Healthcare -orvosi berendezések- üzletágban a Technológia és a Gyártás HR vezetőjeként. Anita részt vett a GE Human Resources Leadership fejlesztő programjában, mely keretein belül a Security üzletágban is dolgozott annak írországi gyárának HR vezetőjeként, illetve specialista munkaköröket is ellátott, dolgozott az Organizational Development és Staffing funkcióban (szervezetfejlesztés és toborzás/kiválasztás) a GE EMEA központjában, illetve a GE magyarországi szakszervezeti kapcsolatokért is felelt több mint 2 évig. Anita jelenleg a több mint 2000 fős Budapesti Fényforrásgyár HR vezetője, és emellett támogatja a GE Appliances üzletágának európai kereskedelmi szervezetét is.
Kiss Ágnes, HR fejlesztési vezető, Dreher Sörgyárak Zrt.
Ágnes a Debreceni Egyetemen megszerzett pszichológus végzettsége után Munka- és Szervezet Szakpszichológus diplomát szerzett a Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetemen. Pályafutását kiválasztási területen kezdte tanácsadói vonalon, majd vállalati oldalra kerülve felelősségi köre fokozatosan bővült fejlesztéssel, teljesítmény-, és tehetség menedzsmenttel; a specialista területek vezetése mellett HR üzleti partner feladatokat is ellátott. A Vodafone Magyarországnál és a Dreher Sörgyárakban elsősorban az üzleti stratégiához igazodó tehetségmenedzsment rendszer bevezetésében és működtetésében, valamint teljes üzleti képesség-, és vezetőfejlesztési programok kidolgozásában szerzett tapasztalatot. Jelenleg a Dreher Sörgyárak HR fejlesztés vezetőjeként részt vesz a 600 fős értékesítő- és gyártó vállalat teljes szervezetre vonatkozó HR stratégiájának alakításában, a kiválasztás, fejlesztés, teljesítmény- és tehetségmenedzsment területeken túl pszichológusként a pszichometriai értékelésekért is felelős. Számos Európában és hazánkban is elismert pszichometriai eszközök akkreditált használója.
Jelenlegi legfőbb projektje a Dreher Sörgyárak kereskedelmi szervezetének kultúra formálási folyamata és vezető-fejlesztése.
Konferenciánkon a témája: Kultúraformálás és vezetőfejlesztés a Dreher Sörgyárak kereskedelmi szervezetében.
Szakmai profil: hu.linkedin.com/in/kissagnes
Nyeste Zsolt, Vezető mérnök, Grundfos Magyarország Gyártó Kft.
Zsolt a BME gépészmérnöki karán szerzett diplomát, ahová még ma is aktív szakmai kapcsolatok fűzik. Jelenlegi munkahelyén aktívan vett részt a 2000-es évek elején az újonnan alapított gyártószervezet felépítésében, ahol a minőségügy és a műszaki területen dolgozott, illetve a motorgyár minőségügyi vezetője volt. Vezetett be minőség-, környezet-, és munkabiztonsági irányítási rendszert. Az évek során a szervezet folyamatosan nőtt, folyamatai egyre komplexebbek lettek. Ennek keretében számos fejlesztésben (Business Excellence, karbantartási szervezet, Kaizen) vett részt, mint annak vezetője.
Konferenciánkon A hatékonyság és a szervezeti felépítés kapcsolatában osztja meg tapasztalatait.
Szatmáriné dr. Balogh Mária, ügyvezető igazgató, Convictus-Consult Kft.
Szatmáriné dr. Balogh Mária munka- és pályatanácsadó, és munka- és szervezet szakpszichológus, kiképzett tréner, akkreditált Innermetrix és Wingwave coach. 21 évvel ezelőtt alapított saját, BISNODE által "A" minősítésű tanácsadó cégén keresztül nyújt egyénekre, csoportokra és szervezetre irányuló fejlesztő szolgáltatásokat, vezet tréningeket, coachingot. Tudományos kíváncsiság és igényesség és a gyakorlatorientáció egyaránt jellemzi. Kiemelt szakterületei: vezetésfejlesztés, vezetői coaching, szervezetfejlesztő workshopok, személyiség- és készségfejlesztő, valamint tanácsadási készségfejlesztő tréningek vezetése, kompetencia-alapú oktatóképzés, HR tanácsadás, outplacement szolgáltatási rendszer kiépítése, valamint karrier-tanácsadás. Tapasztalait rendszeresen publikálja. Egyetemi óraadó az ELTE-n, a BME-n, a Budapesti CORVINUS Egyetemen és a BKF-en. 2013-ban megkapta a „Címzetes főiskolai tanár” címet az MA szervezeti mediátor szakirány kidolgozásáért.
Konferenciánkon "az alternatív vitarendezési eljárás alkalmazása a szervezeti együttműködés fejlesztése érdekében" címmel osztja meg velünk tapasztalatait.
Nagy István, Senior Recruitment & Development Manager, LEGO Manufacturing Kft.
Pszichológus diplomáját munka- és környezetpszichológia szakirányon szerezte a kétezres évek elején. A MOL Csoporthoz tartozó TVK-ban különböző HR-es pozíciókat töltött be István, összesen 7 éven keresztül. 2012-ben csatlakozott a Nyíregyházán működő LEGO Manufacturing Kft. csapatához. 2013 nyarától Senior Recruitment & Development Manager pozícióban dolgozik, az ő irányítása mellett zajlik a toborzás és a fejlesztés a vállalatnál.
Aktuális feladatai elsősorban az új LEGO gyárhoz, illetve az azzal együtt járó növekedéshez kapcsolódnak. Az 1300 fős gyárral kapcsolatos HR folyamatok működtetése és fejlesztése mellett tavaly óta mintegy 250 új munkatárs felvételén és beillesztésén dolgozik csapatával. A gyár 2014-es költözését kisérő szervezetfejlesztési és változásmenedzsment projektek gondoskodnak arról, hogy minden nap új helyzetekkel szembesüljön, és rengeteg gyakorlati tapasztalatra tegyen szert azok megoldásán keresztül.
Kiemelt szakterületei közé tartozik többek között a talent management, a toborzás, a stratégiai munkaerő-tervezés, a vezetés-fejlesztés, illetve a munkaerőfejlesztést támogató képzési programok.
Bessenyei Zsolt, regionális HR vezető, Bonafarm Zrt.
Zsolt a Szegedi Tudományegyetemen (korábban József Attila Tudományegyetem), a Budapesti Corvinus Egyetemen (korábbi Budapesti Közgazdaságtudományi Egyetem) és a Budapesti Gazdasági Főiskolán folytatta tanulmányait. Munkahelyi pályafutását az Autóközlekedési Tanintézeten kezdte, majd 12 évet dolgozott a Mol Rt.-nél, ahol többek között részt vett a HR stratégia kialakításában, ahogy a munkaerő-állomány csökkentésével kapcsolatos feladatok koordinálásban, regionális humán szervezetek működésének ellenőrzésében is. HR szakértőként fejlesztette és működtette az SAP HR modult és foglalkozás-egészségügyi rendszert, irányította a humán régiókat, oktatta a humán folyamatokat, figyelt a jogszabályok betartására, egységesítette a működési folyamatokat. HR szakértőként-kontrollerként dolgozott a Petrolszerviz Kft.-nél, humán erőforrás és igazgatási vezetőként a Medikémia Zrt.-nél, majd HR igazgatóként a Szilánk Glass Company vállalatnál.
2010 nyarán csatlakozott a Bonafarm csoporthoz, mint a Pick Szeged Zrt. és a Sole-Mizo Zrt. HR vezetője. Feladata a cégcsoport elveinek, valamint a Pick és a Sole-Mizo igényeinek és elvárásainak megfelelő HR tevékenység kialakítása és működtetése megközelítőleg négyezer főre.
Dulin Judit, HR menedzser, KUKA Robotics Hungária Ipari Kft.
Judit a HR területén széleskörű tapasztalatokkal rendelkezik. Az elmúlt 20 év során dolgozott a Philipsnél, a Valeonál, a Reemtsma Debreceni Dohánygyárban, a PepsiCo-nál, majd négy évet a magyar szoftverfejlesztő cégnél, az Astronnál tevékenykedett. Jelenleg a KUKA Robotics Hungária Ipari Kft. HR menedzsere. Az évek során sok cég és sok nemzet kultúráját ismerhette meg munkája során, és sokat foglalkozott a különböző nemzeti kultúrák egy vállalaton belüli integrációjával. HR vezetőként töltött éveiben a szervezet fejlesztése, hatékonyságának növelése volt a legfőbb feladata, valamint a tudásmenedzsment rendszerének, eszközeinek fejlesztése.
Ennek megfelelően konferenciánkon a következő témában osztja meg velünk tapasztalatait: Hogyan támogathatja vagy gátolhatja a hatékonyságfejlesztési tevékenységeket a Vállalati Kultúra?
Magyar Miklós, HR-igazgató, Xerox Magyarország Kft.
Közgazdász diplomájának megszerzése után a BAT dohányipari vállalat HR-osztályán kezdte karrierjét. Innen 2006-ban fejlesztési vezetőként távozott., hogy bekapcsolódjon a General Electric HRLP (Human Resources Leadership Program) elnevezésű fejlesztési programjába. 2008 során a GE Consumer & Industrial üzletágán belül az EMEA régiót támogató vevőszolgálat HR-vezetője, majd 2010-től a GE Lighting üzletág regionális (EMEA) javadalmazási, illetve az IT szervezetet támogató HR vezetője lett. 2011-ben csatlakozott a Xeroxhoz, a Magyarországot, Szlovéniát és Horvátországot felölelő HCS régió HR-igazgatójaként. 2012-ben a Közép- és Kelet-Európát, illetve Izraelt magába foglaló (CEI) régió HR-igazgatója lett.
Konferenciánkon A Lean megközelítés gyakorlati alkalmazása HR területen témakörben osztja meg velünk gazdag tapasztalatait.